Monday, February 9, 2009

Play Paintball

BY tyas indree IN 21 comments

Hanging out with high school friends can really release the stress of routine work in office. Last Friday I met some of my high school friends in FX. We laughed and sang together until midnight.

But the excitement is not over yet. We planned to go play paintball next month. One of my friends has the paintball field and invites us to play there. I imagine how fun it would be. We will laugh and enjoy the game while our clothes will full with paint from paintball markers.

My friend said, he bought all these paintball equipment online in www.jassepaintball.com. He got the best price there. For him, jassepaintball.com is the best place for purchasing any paintball stuff you need.

21 comments:

  1. yang pasti seru neh game nya..

    thanks

    ReplyDelete
  2. sob...gw pertamax ya...hohoho...

    ReplyDelete
  3. Dulu saya suka main pinball, sekarang gak sempet lagi nih

    ReplyDelete
  4. Hello,

    Do you sell links on your blog, ningtyasindri ? If you do I would be interested in purchasing a few links for a fair price. Please email me back with your reply. Thank you for your time.

    Sincerely,
    Raquel

    ReplyDelete
  5. Ini permainan yg aku idam2 kan sejak lama, blom kesampaian sampai sekarang hiks...

    ReplyDelete
  6. ayo mbak kita maen bareng-bareng,pasti mbak kalah deh maen sama daku hehehehe :D.salam cring-cring dulu mbak :D

    ReplyDelete
  7. paintball... hmm... menarik bener ni kykna mbak..

    lam kenal from jogja ya...

    ReplyDelete
  8. lom pernah nyobain maen paintball, baru sempet liat di tipi, keknya seru yah hehehe jadi pengen;)

    ReplyDelete
  9. oOo jadi ini hasil reunian kemaren tuh ya mbak..
    mau main di mana bulan depan??
    kalo mau maen di lembang juga asyik lo..pulangnya bisa langsung mampir ke ciater atau kalo masih belom puas naik aja ke gn tangkuban perahu..
    ah jadi pengen maen paintball lagi deh :(( ....

    ReplyDelete
  10. aku malah belum pernah main paintball.
    kayaknya seru.
    eh, tp ada syarat2 khusus misalnya kyk batasan berat badan gitu ga, sih? :P

    ReplyDelete
  11. Baguskah? Kayanya boleh dicoba neh..:)

    ReplyDelete
  12. aku jg baru main paintball mba, seruuu.. pengen main air softgun juga :D

    ReplyDelete
  13. belom pernah ikutan main paintball... ngarep nanti pas family gathering kantor, diajak mainan paintball...seru kali tuh

    ReplyDelete
  14. hmm.. bener nih.. kadang ketemu temen2 lama emang bisa menghilangkan kejenuhan karena rutinitas kerja.. :)

    ReplyDelete
  15. belom prnh ikutan neh...kyaknya seru
    mudah-mudahan ada yang ngjakin ntar:D

    ReplyDelete
  16. boleh dicoba nih game buat nyehatin badan...

    ReplyDelete
  17. kayaknya asik juga nih main paintball..apalagi sama yang empunya blog..he..he..
    Let's Think Out of The Box|Astaga.com Portal Lifestyle On The Net

    ReplyDelete

i hate spammers....